ГОСУДАРСТВЕННЫЕ ЗАКУПКИ УКРАИНЫ
Качественная и оперативная
информация о торгах

Информация
ГЛАВНАЯ
О ПРОЕКТЕ
РЕСУРСЫ
ВЫПУСК ОТ 12.04.2010

 
ПОДПИШИТЕСЬ НА НАШУ РАССЫЛКУ И ПЕРВЫМИ УЗНАЙТЕ О СВЕЖЕМ ВЫПУСКЕ ТЕНДЕРОВ

E-mail:
Имя:

E-mail:

Тестовая информация
НОВОСТИ
ТРАНСПОРТ, ЗАПЧАСТИ
КАНЦЕЛЯРИЯ
БЫТОВОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
КОМПЬЮТЕРНАЯ ТЕХНИКА
КОНСАЛТИНГОВЫЕ УСЛУГИ
МЕБЕЛЬ
МЕДИКАМЕНТЫ
МЕТАЛЛОПРОКАТ
НАУЧНЫЕ РАЗРАБОТКИ
НЕДВИЖИМОСТЬ
ЛЕГКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ
НЕФТЕПРОДУКТЫ
ПИЩЕВАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ
ПОЛИГРАФИЯ
СЕЛЬСКОЕ ХОЗЯЙСТВО
СТРОИТЕЛЬСТВО
ТЕХНОЛОГИЧЕСКОЕ ОБОРУД.
РАЗНОЕ, ПРОЧЕЕ
 
Расширенный поиск
Календарь
«    Апрель 2008    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Архив новостей
Июль 2008 (4)
Июнь 2008 (4)
Апрель 2008 (322)
Март 2008 (509)
Февраль 2008 (575)
Январь 2008 (280)
Декабрь 2007 (399)
Ноябрь 2007 (513)
Октябрь 2007 (1055)
Июнь 2007 (42)
Март 2007 (100)
Февраль 2007 (130)
Январь 2007 (467)
Декабрь 2006 (213)
Информация

статьи

статьи


ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО : П О С Т А Н О В А від 28 березня 2008 р. N 274 часть 2
 
73. Процедура редукціону проводиться в порядку, передбаченому для процедури відкритих торгів з урахуванням особливостей, установлених цим пунктом.

Під час проведення процедури редукціону замовник розміщує (поширює) інформацію, передбачену цим Тимчасовим положенням, з дотриманням установлених вимог та строків.

Процедура редукціону проводиться двома етапами:

на першому етапі всім учасникам пропонується подати попередні тендерні пропозиції без зазначення ціни. Тендерна документація повинна включати лише вимоги щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі, умови поставки і оплати, кваліфікаційні вимоги. Строк подання учасниками попередніх пропозицій становить не менше ніж 15 календарних днів від дати опублікування оголошення про проведення процедури редукціону;

на другому етапі замовник пропонує учасникам, попередні тендерні пропозиції яких не було відхилено на першому етапі, подати остаточні тендерні пропозиції із зазначенням ціни. Строк подання тендерних пропозицій на другому етапі становить не менше ніж сім календарних днів від дня повідомлення учасникам результатів першого етапу.

Під час розкриття тендерних пропозицій на другому етапі замовник оголошує найменування та адресу кожного учасника і ціну кожної тендерної пропозиції та пропонує присутнім представникам учасників зменшувати ціну тендерної пропозиції на крок редукціону, який зазначається в тендерній документації. Початковою ціною для редукціону вважається мінімальна ціна тендерної пропозиції. Згоду на зменшення ціни тендерної пропозиції присутні представники учасників підтверджують шляхом підняття карток, на яких зазначено найменування учасника. Якщо після триразового оголошення початкової або наступної ціни жоден з учасників не запропонував нової ціни, редукціон припиняється і переможцем оголошується учасник, який був названий останнім та запропонував найнижчу ціну.

Процедура запиту цінових пропозицій (котирувань)

74. Замовник може здійснювати закупівлю шляхом застосування процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо товарів і послуг, для яких існує постійно діючий ринок, за умови, що вартість їх закупівлі не перевищує 200 тис. гривень.

75. Під час застосування процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) замовник подає запит щодо цінових пропозицій (котирувань) не менше ніж трьом учасникам.

У запиті зазначається:

найменування та місцезнаходження замовника;

вид, кількість та місце поставки товарів або надання послуг;

строк поставки товарів або надання послуг;

місце і строк подання цінових пропозицій;

місце і дата розкриття цінових пропозицій;

істотні умови договору;

строк дії цінової пропозиції.

Кожного учасника, до якого звернено запит, повідомляють про те, включаються чи не включаються у вартість товарів або послуг витрати на транспортування, страхування, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів).

76. Строк подання цінових пропозицій встановлюється замовником, але не може бути меншим ніж п'ять робочих днів з дати запрошення учасника.

Кожен учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію, яка не може бути в подальшому змінена.

Пропозиція подається у запечатаному конверті чи в іншій формі, визначеній замовником, не пізніше встановленого ним строку.

77. Пропозиції розкриваються у визначений замовником час.

З метою забезпечення відкритості та прозорості процедур закупівель під час розкриття цінових пропозицій можуть бути присутні представники засобів масової інформації.

До розкриття цінових пропозицій повинні бути запрошені всі учасники, що подали свої пропозиції.

Замовник інформує протягом шести календарних днів про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) усіх учасників, що подали свої цінові пропозиції, але не були присутні під час розкриття пропозицій.

Під час розкриття пропозицій складається протокол, копія якого подається всім учасникам на їх запит протягом одного робочого дня після отримання відповідного запиту.

78. Замовник укладає не раніше ніж через три робочих дні з дня відправлення всім учасникам письмового повідомлення про результати проведення процедури і не пізніше 14 робочих днів з дня визначення переможця, договір про закупівлю з тим учасником - переможцем процедури закупівлі, який подав пропозицію, що відповідає вимогам замовника та має найнижчу ціну.

79. Замовник відхиляє пропозиції, якщо вони не відповідають вимогам замовника, зазначеним у запиті, або учасник своїми діями призвів до виникнення обставин, зазначених у пункті 28 цього Тимчасового положення.

80. Процедура запиту цінових пропозицій відміняється у разі, коли:

подано менше трьох пропозицій;

відхилено всі пропозиції через їх невідповідність вимогам замовника, зазначеним у запиті.

81. Процедура запиту цінових пропозицій може бути визнана такою, що не відбулася, у разі, коли найнижча ціна з числа цінових пропозицій, які відповідають вимогам замовника, зазначеним у запиті, перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі.

Процедура закупівлі у одного учасника

82. Закупівля у одного учасника - це процедура, відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення з ним переговорів.

83. Процедура закупівлі у одного учасника застосовується замовником після погодження в установленому порядку з уповноваженим органом у разі:

закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов'язаної із захистом авторських прав;

відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним учасником, за відсутності при цьому альтернативи;

потреби у здійсненні додаткових поставок первинним учасником, призначених для часткової заміни або розширення поставок, коли зміна учасника може призвести до закупівлі товарів чи послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни з наявними товарами чи послугами;

необхідності виконання додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з учасником таких робіт, якщо роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором. При цьому загальна вартість договору на додаткові роботи не повинна перевищувати 50 відсотків вартості головного договору;

укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного конкурсу;

нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з особливими економічними чи соціальними обставинами, яких замовник не міг передбачити, у тому числі закупівлі, пов'язаної з ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.

Договір про закупівлю

84. Договір про закупівлю укладається у письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.

Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від умов тендерної (цінової) пропозиції учасника - переможця процедури закупівлі, крім випадків зменшення ціни тендерної пропозиції у порядку, передбаченому цим Тимчасовим положенням. Істотні умови договору про закупівлю не повинні змінюватися після підписання договору, крім випадків, визначених порядком зміни умов договору про закупівлю, що затверджується уповноваженим органом за погодженням з Мінфіном.

Копія укладеного договору про закупівлю подається уповноваженому органу на його вимогу.

Оскарження процедур закупівель

85. Будь-який учасник, який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків внаслідок порушення замовником процедур закупівель, встановлених цим Тимчасовим положенням, може оскаржити дії замовника.

Об'єктом оскарження не може бути:

зроблений учасником вибір процедури закупівлі;

рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій.

86. До укладення договору про закупівлю скарга з приводу порушення замовником процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності подається учасником, що бере в ній участь, замовнику або уповноваженому органу. У разі надходження скарги протягом трьох робочих днів з дня її отримання уповноважений орган інформує про це замовника.

Замовник або уповноважений орган можуть не розглядати скаргу, якщо вона була подана пізніше ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.

Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення замовником порушення процедури закупівлі.

87. У разі подання скарги відповідно до пункту 86 цього Тимчасового положення замовник або уповноважений орган зупиняє процедуру закупівлі на строк, що не може перевищувати 15 робочих днів з дати отримання скарги уповноваженим органом, про що повідомляється протягом одного робочого дня Державне казначейство. Після закінчення зазначеного строку замовник має право продовжити відповідну процедуру закупівлі, крім випадку, коли уповноважений орган прийняв в установлений строк рішення про визнання результатів торгів недійсними.

88. Замовник або уповноважений орган повинні не пізніше п'яти робочих днів після отримання скарги повідомити учасника, який подав скаргу, учасника - переможця процедури закупівлі та замовника про її зміст, час і місце розгляду. Під час розгляду скарги зазначені особи мають право взяти участь у її розгляді.

89. Замовник або уповноважений орган приймає протягом 15 робочих днів з дня отримання скарги обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:

у разі, коли скаргу не задоволено, - причини прийняття такого рішення;

у разі, коли скаргу задоволено повністю або частково, - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту.

Якщо скаргу розглядає замовник, рішення про розгляд скарги надсилається уповноваженому органу протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.

90. У разі виявлення за скаргою учасників порушень установленого порядку проведення процедури закупівлі, які впливають на об'єктивність визначення переможця процедури закупівлі або призводять до дискримінації учасників, уповноважений орган має право визнати результати такої процедури закупівлі недійсними та зобов'язати замовника розпочати нову процедуру закупівлі.

Рішення уповноваженого органу про визнання результатів торгів недійсними є обов'язковим як для замовника, так і для учасників і є підставою для звернення до суду з приводу відшкодування витрат, пов'язаних з участю у торгах. Відшкодування витрат здійснюється на основі рішення суду.

91. Примірник рішення за результатами розгляду скарги замовник або уповноважений орган протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття надсилає учаснику, який подав скаргу, та Державному казначейству.

Державне казначейство після отримання рішення за результатами розгляду скарги здійснює видатки:

у разі визнання результатів процедури закупівлі недійсними та зобов'язання замовника провести нову процедуру закупівлі - поновлення платежів з рахунка замовника згідно з узятим фінансовим зобов'язанням здійснюється після надання замовником документів, що підтверджують результати проведення нової процедури закупівлі;

у разі, коли рішення уповноваженого органу не передбачає визнання результатів процедури закупівлі недійсними та в рішенні відсутнє зобов'язання замовника провести нову процедуру закупівлі, - поновлення платежів з рахунка замовника згідно з узятим фінансовим зобов'язанням здійснюється відповідно до документів, що підтверджують результати проведення процедури закупівлі.

Відповідальність за порушення законодавства
у сфері закупівель

92. За порушення вимог, установлених цим Тимчасовим положенням та іншими нормативно-правовими актами, розробленими на його виконання, замовники та учасники несуть адміністративну чи кримінальну відповідальність відповідно до законів.

Органи, що здійснюють державний нагляд (контроль)
у сфері закупівель

93. Державний нагляд (контроль) у сфері закупівель у межах їх повноважень здійснюється уповноваженим органом, державною контрольно-ревізійною службою, Державним казначейством, Держкомстатом, Антимонопольним комітетом, а також правоохоронними органами.

Органи, що здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері закупівель в межах компетенції, визначеної Конституцією і законами України, виконують такі функції:

1) Державна контрольно-ревізійна служба:

контроль за додержанням замовниками вимог цього Тимчасового положення;

складення протоколів про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням законодавства у сфері закупівель;

співпраця з органами державної влади щодо запобігання проявам корупції у сфері закупівель;

подання відповідних матеріалів до правоохоронних органів;

інші функції, передбачені законодавством;

2) Державне казначейство:

перевірка наявності укладеного договору про закупівлю та його відповідності звіту про результати проведення процедури закупівлі та інших документів, передбачених цим Тимчасовим положенням;

подання відповідних матеріалів до правоохоронних органів;

інші функції, передбачені законодавством;

3) Держкомстат:

збирання інформації про результати процедур закупівель;

затвердження форм статистичної звітності у сфері закупівель;

інші функції, передбачені законодавством;

4) Антимонопольний комітет:

розроблення і організація здійснення заходів, спрямованих на створення та розвиток конкурентного середовища у сфері закупівель;

контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції у сфері закупівель;

інші функції, передбачені законодавством.

Правоохоронні органи здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері закупівель в межах своїх повноважень, визначених законами.
 
 
 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
 
  • Хто зловживає на шкільному харчуванні ?
  • 1,38 млн. гривень на збереження історичної спадщини України витратили незак ...
  • Державні кошти в черговий раз пішли в "трубу"
  • Глосарій. Терміни які застосовуються при проведені тендерних процедур.
  • П О С Т А Н О В А від 28 березня 2008 р. N 274
  •  
     
     Распечатать
     
     

    ..:: РЕКЛАМА НА САЙТЕ ::..



    ..:: РЕКЛАМА НА САЙТЕ ::..



    ..:: РЕКЛАМНЫЙ БЛОК ::..



    Окно мансардное стоимость. .